Tilaa meidät töihin!

Ravimäen Työpalvelu – monipuolisia palveluja kaupunkilaisille

Ravimäen työpalvelussa hoituu niin renkaiden vaihto, auton pesu ja vahaus kuin vanhojen VHS-kasettien ym. digitointi. Meiltä saat avun myös kiinteistö- ja pihatöihin. Monipuoliset palvelut on tarkoitettu kaikkien kaupunkilaisten käyttöön. Työpalvelua käytettäessä kaikki voittavat: työpalvelussa työskentelevä saa tärkeää työkokemusta ja onnistumisen kokemuksia – ja sinä saat vaikkapa puhtaan auton tai leikatun nurmikon!

Palvelemme Teollisuuskadulla ja Linnoituspuodissa

Työpalvelun toimintapiste on Haminan Teollisuuskadulla, samassa talossa Kumppanuustalo Hilman kanssa. Tuodessasi esimerkiksi auton renkaiden vaihtoon, voit odotella Hilmassa ja juoda kupposen kahvia.

Työpalvelun tuotteita on myynnissä pieni valikoima Haminan keskustassa sijaitsevassa  Linnoituspuodissamme, joka toimii myös työpalvelun tekemien pienten töiden noutopisteenä.

Tervetuloa tutustumaan!

TYÖPALVELU

Teollisuuskatu 8

LINNOITUSPUOTI

Raatihuoneentori 14

Auton pesu, auton vahaus ja renkaiden vaihto

Kaipaako kaarasi kiiltoa ja alle uudet kumit? Työpalvelumme väki Teollisuuskadulla hoitaa autosi renkaiden vaihdon odottaessasi. Meiltä hoituu myös auton pesu halutussa laajuudessa: niin auton peruspesu ulkoa kuin tarkka auton sisäpesu. Halutessa myös auton vahaus käsin onnistuu. Kysy lisää palveluista ja hinnoista ja varaa aika!

Polkupyörähuolto

Polkupyörähuolto on hyvä tehdä noin kerran vuodessa, joko pyöräilykauden alkaessa tai päättyessä. Tuo polkupyöräsi Työpalveluun Teollisuuskadulle, niin huollamme kulkupelisi kuntoon! Meiltä voi myös ostaa kunnostettuja vanhoja polkupyöriä. Kysy lisää palveluista ja hinnoista ja varaa aika!

Piha- ja puutarhatyöt

Jos lääniä on liikaa, Työpalvelumme väki rientää apuun! Teemme kaikenlaiset piha- ja puutarhatyöt ympäri vuoden: nurmikon leikkuu, haravointi ja lehtien kuljetus pois, rikkaruohojen kitkeminen, pensasaitojen raivaus, pihojen siivous, lumityöt, hiekoitus, varastojen tyhjennys jne. Palvelemme koko Haminan alueella, kaupungista maaseudulle. Kysy lisää!

ATK-palvelut ja digitointi

ATK-huolto ja -korjaus sekä neuvonta, levyjen ja tiedostojen varmuuskopiointi sekä käyttöohjeiden oikoluku/suomennokset ovat myös saatavilla Työpalvelusta. Jos meinasit arkistoida vanhat C-kasettisi, VHS-kasettisi tai muut nauhaformaatit, tuo ne Työpalveluun digitoitavaksi, niin muistot säilyvät vaikka nauhat eivät! Tallennamme tiedostot DVD:lle tai muistitikulle. Myös laminointi ja tulosteet onnistuvat ATK-palvelussa.

Pienkonehuolto ja kalustehuolto

Pienkonehuolto arvioi ja huoltaa mahdollisuuksien mukaan rikkinäiset radiot, televisiot, nauhurit, pienet keittiökoneet sekä CD-, DVD- ja Blu-ray -soittimet. Teemme myös pienkalusteiden maalaustöitä asiakkaan mukanaan tuomilla maaleilla. Kysy lisää!

Linnoituspuoti

Linnoituspuodissa Raatihuoneentorilla on myynnissä lähialueen tuotteita: luomuhunajaa, Mustilan tuotteita, marmeladeja Jaakkolan tilalta, ekologisia Ole Hyvä -pesuaineita ja Lumoava-saippuoita, kynttilöitä, irtoteetä, villalankaa ja muutaman kerran viikossa myös Linnoitusravintola Kamu!ssa leivottua leipää! Tutustuessasi tuotteisiin voit nauttia kahvia, teetä ja Kamu!n pipareita. Linnoituspuoti toimii myös Työpalvelun tekemien pientöiden noutopisteenä.