Tuettu rivitaloasuminen

Viihtyisä yksiö tai kaksio Ravimäestä?

Haussa senioriasunto? Olisiko rivitalo mieluinen tapa asua? Ravimäen rivitaloissa Saunakadulla on yhteensä 33 vuokra-asuntoa, jotka soveltuvat niin ikäihmisille kuin itsenäisempään elämään kykeneville kehitysvammaisille. Asunnot on varustettu paloilmaisimella ja sprinklerijärjestelmällä. Osa asunnoista on invamitoitettuja. Rivitalot on peruskorjattu vuosina 2008–2009.

Rivitalojen asukkailla on mahdollisuus hyödyntää Ravimäen tarjoamia palveluja, kuten lounas- ja asiointipalvelua. Lue lisää palveluista alla ja hae asuntoa!

Tervetuloa asumaan viihtyisään Ravimäkeen, Haminan Hevoshakaan! Kysy lisää!

Asuntohakemus rivitaloihin (pdf)

Minna Mäkelä
minna.makela@ravimakiyhdistys.fi

Lounaspalvelu

Ravimäen rivitalon asukkaana sinun on mahdollista käyttää pihapiirin Ravintola Pintelin palveluja. Arkisin voit käydä lounastamassa Pintelissä tai tilata lounaan kotiin tuotuna. Merkkipäiviä viettäessäsi voit halutessasi tilata Pintelistä tarjottavat kotiisi. Halutessasi voit myös varata juhlatilat ja pitopalvelun Pintelistä jopa 50 hengelle.

Siivous-, asiointi- ja talonmiespalvelu

Asukkaana voit halutessasi hyödyntää Ravimäen siivous-, asiointi- ja talonmiespalveluja. Siivooja voi käydä luonasi vaikka kerran viikossa, ja talonmies tekee puolestasi lumityöt sekä hoitaa nurmikon. Asiointipalvelumme kuljettaa sinut Haminan keskustaan ostoksille kerran viikossa. Palvelut sisältyvät tehtävään vuokrasopimukseen.

Toimintaa Ravimäessä

Ravimäessä järjestetään kerhoja ja toimintaa, joihin voit rivitalojen asukkaana osallistua vapaasti. Lisäksi Ravimäessä järjestetään muuta vapaa-ajan ohjelmaa, esimerkiksi musiikkihetkiä, joista ilmoitetaan tarkemmin ilmoitustauluilla.