Ravintola Pinteli

Häät, ristiäiset, lounas tai kokous Ravintola Pintelissä?

Ravintola Pinteli on Ravimäessä Haminan Hevoshaassa toimiva lounasravintola, kahvila sekä kokous- ja juhlapaikka. Ravintola Pintelissä on arkisin klo 11-13 tarjolla maukas lounas- ja salaattibuffet. Kahvion itse leivotuista, tuoreista herkuista voi nauttia arkisin klo 8.30-13.

Katso viikon lounaslista Ravintola Pintelin Facebook-sivuilta ja tule herkuttelemaan!

Lounas kotiin tai työpaikalle

Ravintola Pintelistä toimitetaan aterioita myös työpaikoille ja yksityiskoteihin arkisin lounasaikaan. Lounastoimituksemme palvelee Haminan keskustan alueella. Kysy lisää ja tee lounastauostasi helppo ja maistuva! Viikon lounasvalikoiman voit katsoa Ravintola Pintelin Facebook-sivuilta.

Kokous tai juhla Pintelissä

Suunnitelmissa häät, ristiäiset tai muu juhla? Tai yrityksen vuosijuhla tai kokous? Ravintola Pintelin keittiö loihtii herkullisen tarjoilun kaikkiin tilaisuuksiin. Tilaisuuden voi järjestää Pintelissä, tai pitopalvelumme tulee järjestämään juhlan toivomassasi paikassa.

Ravintola Pintelin ravintolasalissa on istumapaikkoja 52 hengelle, joista erillisessä kabinetissa 24 paikkaa. Auditoriotyyppisesti ravintolasaliin saa istumapaikat jopa 70 hengelle. Kokouksia varten Pintelissä on esityslaitteisto, johon kuuluu 65-tuumainen näyttö, tietokone, langattoman tiedonsiirron mahdollistava järjestelmä sekä HDMI/VGA-liitännät.

Kysy lisää herkullisista kokous- ja juhlapalveluistamme ja pyydä tarjous!

Katso lounas Ravintola Pintelin Facebook-sivuilta >

Katso juhlapalveluhinnasto >