Ravimäkiyhdistys

Ravimäkiyhdistys ry – aktiivinen ja uutta kehittävä

Ravimäkiyhdistys ry:n toimintaa pitää yllä vuonna 1981 perustettu Ravimäkiyhdistys ry. Yhdistys toimii vanhusten ja vammaisten sekä pitkäaikaistyöttömien kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin edistämiseksi voittoa tavoittelemattomana yleishyödyllisenä yhdistyksenä. Toiminnan lähtökohtana on asiakaslähtöinen ja aktiivinen vaikuttamistyö sekä edunvalvonta, uusien hyvien toimintamallien ja käytäntöjen kehittäminen ja jakaminen.

Kehitämme palveluja ja työtapoja

Kehitämme toiminta-alamme palveluja yhteistyössä paikallisten ja valtakunnallisten toimijoiden kanssa. Kehittämisprojektien avulla luomme uutta ja erilaista palvelutarjontaa ja työskentelytapoja – hyvällä vireellä, yhdessä tehden! Parhaimmillaan hyvä projekti jää elämään, hienona esimerkkinä perustamamme Linnoitusravintola Kamu!

Jani Attenberg

jani.attenberg@ravimaki.fi

Liity jäseneksi!

Jos haluat tukea toimintaamme ja olet kiinnostunut jäsenyydestä, ota yhteyttä! Jäsenmaksumme vuonna 2018 yksityisille henkilöille on 10 €/vuosi. Yritysten, yhdistysten ja muiden yhteisöjen jäsenmaksu on 30 €/vuosi.

Tarvitsetko kokoustiloja? Kysy meiltä!

Ravimäkiyhdistys ry:n hallitus 2019

Jouni Kormu, puheenjohtaja