Ravimäkiyhdistys

Ravimäkiyhdistys ry – aktiivinen ja uutta kehittävä

Ravimäen toimintaa pitää yllä vuonna 1981 perustettu Ravimäkiyhdistys ry. Yhdistys on vahva kehitysvammaisten, senioreiden, vaikeavammaisten sekä työllistymistä edistävien palvelujen tuottaja. Keskitymme Ravimäessä palvelujemme ja osaamisemme jatkuvaan kehittämiseen sekä tulevaisuuden tapaan tehdä työtä ihmisten parissa.

Kehitämme palveluja ja työtapoja

Kehitämme toiminta-alamme palveluja yhteistyössä paikallisten ja valtakunnallisten toimijoiden kanssa. Kehittämisprojektien avulla luomme uutta ja erilaista palvelutarjontaa ja työskentelytapoja – hyvällä vireellä, yhdessä tehden! Parhaimmillaan hyvä projekti jää elämään, hienona esimerkkinä perustamamme Linnoitusravintola Kamu!

Jani Attenberg

jani.attenberg@ravimakiyhdistys.fi

Liity jäseneksi!

Jos haluat tukea toimintaamme ja olet kiinnostunut jäsenyydestä, ota yhteyttä! Jäsenmaksumme vuonna 2018 yksityisille henkilöille on 10 €/vuosi. Yritysten, yhdistysten ja muiden yhteisöjen jäsenmaksu on 30 €/vuosi.

Töihin Ravimäkeen?

Ravimäessä työskentelee motivoituneita, kyvykkäitä, työstään innostuneita ja innovatiivisia eri alojen ammattilaisia. Jos olet kiinnostunut työskentelystä tai työharjoittelusta Ravimäessä, voit lähettää meille vapaamuotoisen, avoimen hakemuksen sähköpostilla: jani.attenberg@ravimakiyhdistys.fi

Ravimäkiyhdistys ry:n hallitus 2018

Jouni Kormu, puheenjohtaja